خرید آنلاین ماشین اصلاح چهار کاره Pritech

يکشنبه 19 ارديبهشت 1395
1:21
مهدی
خرید آنلاین ماشین اصلاح چهار کاره Pritech

خرید آنلاین ماشین اصلاح چهار کاره Pritech

خرید ماشین اصلاح چهار کاره Pritech از فروشگاه shopmenow

خرید پستی ماشین اصلاح چهار کاره,خرید اینترنتی ماشین اصلاح چهار کاره,قیمت ماشین اصلاح چهار کاره,فروش ارزان ماشین اصلاح چهار کاره, فروش پستی ماشین اصلاح,خرید اینترنتی ماشین Pritech,خرید آنلاین ماشین Pritech,فروش راحت ماشین Pritech,قیمت ماشین Pritech,فروش آنلاین ماشین Pritech

rish tarash Pritech1

لوازم آرایشی پرکاربرد مورد استفاده آقایان عزیز می توان به ریش تراش اشاره کرد. در سایت شاپ می نو، ریش تراش های متنوعی برای فروش قرار داده شده است اما در این پست می خواهیم شما را با ریش تراشی ۴کاره آشنا کنیم. این ریش تراش را می توانید براحتی خرید و استفاده کنید

ویژگی های کلیدی:

ماشین اصلاح چهار کاره Pritech

منبع تغذیه:۲۲۰ ولت و قابل شارژ

قدرت:۲۲۰ وات

فرکانس ۵۰ هرتز

دارای تیغه های فولادی و ضد زنگ و طول عمر طولانی تیغه ها

دارای ۴ قطعه با کاربردهای مختلف

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۴۶ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرید پیامکی سریع: برای اینکار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید فوق سریع

قیمت: ۱۳۵۰۰۰ تومان

rish tarash Pritech2

ویژگی های ماشین اصلاح چهار کاره Pritech

یکی از پارامتر هایی که اهمیت قابل توجهی را به آن اختصاص داده اند کیفیت و نحوه عملکرد این ریش تراش ۴ کاره است که کاربردهای فراوانی را می توانید با استفاده از آن تجربه نمایید و از هر قطعه ای که برای آن فراهم شده است متناسب با نیاز های خود به کار ببرید. با توجه به اینکه ریش تراش PRITECH RSM-1197 تنها مناسب آقایان می باشد می توانید آن را برای همسر خود سفارش داده تا بهبود عملکرد را توسط آن تجربه نمایید.

rish tarash Pritech3

با استفاده از تیغه خط زن می توانید در ناحیه ریش و یا قسمت های بالاتر آن خط های بسیار دقیق و ظریف را در صورت خود ایجاد کنید بدون آنکه نیازی به رفتن سالن های آرایش گران قیمت داشته باشید، در اتاق خود و یا در حمام از آن استفاده نمایید. همچنین دارای قطعه ای با سه نوع تیغه منحصر به فرد و انعطاف پذیر است که به راحتی بر روی صورت شما با حالت چرخشی و قابل تنظیمی که دارد می توانید از آن در هر زاویه ای از آن استفاده کنید و صورتی یکنواخت را با ته ریش و یا به طور کامل موهایی که بر روی ریش و یا سبیل شما رشد کرده اند را از میان بر دارد و صاف و یکدست از عملکردی که ارائه می دهد لذت ببرید.

rish tarash Pritech5

محصول مشابه:

برای خرید ریش تراش ساده و جم و جور به لینک زیر مراجعه کنید

خرید اینترنتی ریش تراش Pritech سه تیغ

از دیگر قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد شیور مخصوص از بین بردن موهای داخل بینی است که به صورت بسیار فوق العاده ای می تواند عملکرد نماید. از قطعه های مخصوص دیگری که برای این ریش تراش مهیا شده است قطعه مخصوص مسواک کردن می باشد که به شما امکان می دهد تا دندانهای خود را مسواک کنید و از عملکرد فوق العاده ای که ارائه می دهد لذت ببرید.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۴۶ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرید پیامکی سریع: برای اینکار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید فوق سریع

قیمت: ۱۳۵۰۰۰ تومان


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ پرشین طب 2 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]